11 July 2010

Run Nad, Run!

I spent my last 24hours sending short message to Yuda, my JHS-friend. Now he's @ ITB and studying at Faculty of Mining and Petroleum Engineering. Hum, he was the cleverest man in SMP 2 same as K'Ade who studies @Unmul and taking Medicine as his major. Huweh, I am proud of them. Padahal, Nad cuma sebatas temen mereka doank, ketemu pun nda pernah lagi eh sekarang :D

And I got nice conversation with him.

I got my new name : Nadinez 

Sounds cute and I love that!!

Hum..
And he said I must have a practice to avoid obese :(

Yes and he suggested to RUN!

I love run. Really love run. Why? I dunno.

Aku suka dengan lari, baik itu lari dari masalah atau lari dalam arti sebenarnya. Aku tidak suka menyelesaikan masalah yang berkaitan dengan perasaanku. Aku lebih baik mundur dan mengobati perasaanku sendiri.

Aku adalah orang yang dinaungi 2 bintang terang. Dan aku punya dua sisi yang berbeda. Sangat berbeda. Aku bisa saja tak menunjukkan perasaanku. Tidak ada satupun yang tahu. Kecuali Penciptaku. Lari dari masalah tidak akan menyelesaikan masalah. Aku tahu itu. Tapi menyelesaikan masalah tidaklah semudah yang kau kira. Apalagi itu berkaitan dengan perasaanmu.

Aku memutuskan.

Aku tidak akan terlibat dengan masalah yang melibatkan perasaan!

I am stronger than I think!

No comments: